CZAS SKOŃCZYĆ Z BOCENIEM ŚCIEŻEK I ZABRAĆ TĄ GRĘ W LEPSZE CZASY Tyle z mojej strony. Możecie mnie hejtować i bluzgać ja swoje napisałem.
Akurat te tory co zmieniliscie były torami w miare grywalnymi i akurat nie trzeba było ich bocic . Takze nie wiem czym sie chwalisz . Juz takich jednych słyszałem co mówili gdyby nie my to sezon by nie ruszył( jeden sie publicznie podnieca na stronce GKM a reszte wjebało. ) takze tez nie wiem czym sie chwalisz . Sa tu ludzie co maja mega doswiadczenie w grze i nie kumam czemu ich nikt nie zapytał o zdanie czy sprawdzenie torków np Zaba , Puszek itd. Odnosze wrazenie ze podmieniliscie tylko to co wam nie lezało .
_________________ - Drużynowy Mistrz Polski Black Widow (19')
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(15',17'), Black Widow (20')
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(16')
_________________________________________
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(15`)
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(18`)
Trochę pojeździliśmy dzisiaj na tych nieszczęsnych 5 torach.
Oceniając zmiany wyszedł mi bilans: 1 plus, 2 neutralne, 2 minusy.
Najlepiej z tego zestawienia wg mnie wypada Lublin, którego wymiana akurat wyszła na plus.
Narodowy ma pewien potencjał, który nie został odpowiednio wykorzystany, aczkolwiek jest to pewien powiew świeżości i jeżeli nie zastąpi starej Warszawki, a będzie osobnym torem, to oceniam go neutralnie.
Chujowy Chorzów wymieniono na chujowy Chorzów, a więc zmiana neutralna
Otwarcie powiem, że Wrocław i Częstochowa to 2 z 3 moich najbardziej znienawidzonych torów do tej pory, natomiast to co zrobiono z Częstochową to dramat. We Wrocławiu na początku jeszcze jakiś potencjał widziałem, choć przygasł po dalszych jazdach, ale jakby ktoś się postarał z ulepszeniem tego toru, to efekt mógłby być dobry, a to co jest obecnie, to zapewne o wiele mniejsze głosy oburzenia byłyby gdyby przywrócono stary Wrocław, na którym ścigaliśmy się w LM (przynajmniej ten tor miałby kto bronić ).
Powiem tak, zawsze byłem zwolennikiem różnorodności w modzie. Trochę torów kredowych, trochę gdzie idzie się pod płotem, do walki, ale kilka też do wybocenia, bo bez różnorodności w torach będziemy jechać ze wszystkim na jedne kopyto. Można zrobić tor "kredowy", ale o wiele przyjemniejszy dla graczy. Przykładem np. może być jakaś stara Piła, gdzie z tego co pamiętam jeżeli popełniło się błąd i źle wjechało w kredę, to można było pojechać alternatywną ścieżką na środku toru, a tutaj wyjazd na środek toru kończy się stratą o co najmniej pół prostej. Dlatego mówię, jestem za różnorodnością w torach, a nie jak tu większość by chciała w modzie 3 tory podobne do siebie, tylko karger i małe możliwości uzyskania sobie handicapu własnego toru, ale jeżeli za tory lubiane przez sporą część ludzi wydaje się taką popelinę, to trzeba się liczyć ze sprzeciwem. Jeśli ktoś chciał zwiększyć różnorodność poprzez dodanie torów kredowych (tylko, że w miarę porządnych), to nie za tory uznawane za dobre, tylko za te uznawane jako chujowe.
Mija kolejny dzień i kolejny raz żadnych informacji. Wygląda na to, że organizacyjnie to wszystko stoi w miejscu. W takiej formie nie wróżę tej lidze świetlanej przyszłości.
Taka luźna propozycja co do motorów. Zmiany głównie w acceleration, ale kosmetyczne, żeby nie robić rewolucji. Dlatego uważam, że wielkiego ryzyka we wrzuceniu ich do moda nie będzie, a może akurat uda się uzyskać jakiś powiew świeżości. Pytanie tylko czy ktoś z osób za to odpowiedzialnych w ogóle zapozna się z treścią tego posta...
Zmiany:
Bloomfeld: acc. +0.3
Jensen: acc. +0.3
Graversen: bez zmian
Taylor: acc. +0.3 (zmiana nazwy na Andersson)
Blixt: acc. -0.2 (zmiana nazwy na GTR Gerhard)
Kowalski: acc. -0.4
Holloway: acc. +0.7
Karger: bez zmian
Lausch: acc +0.4
Johns: acc +0.3
Tylko pragnę powiedzieć, że już teraz tak miało być przez sezon podobno w planach było testowanie motorków i zmiany torów, a z tego co piszecie wyżej to widzę ogólnie lipa
Narazie nie ściągałem nowego moda i się wstrzymam skoro takie opinie to pewnie jakieś zmiany jeszcze będą
Tylko pragnę powiedzieć, że już teraz tak miało być przez sezon podobno w planach było testowanie motorków i zmiany torów, a z tego co piszecie wyżej to widzę ogólnie lipa
Tak to jest jak amatorka zabiera się ogarnianie . ( Bulleta oczywiscie to nie dotyczy )
_________________ - Drużynowy Mistrz Polski Black Widow (19')
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(15',17'), Black Widow (20')
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(16')
_________________________________________
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(15`)
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(18`)
_________________ - Drużynowy Mistrz Polski Black Widow (19')
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(15',17'), Black Widow (20')
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(16')
_________________________________________
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(15`)
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(18`)
Bullet Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 585 Skąd: Zielona Góra
Mija kolejny dzień i kolejny raz żadnych informacji. Wygląda na to, że organizacyjnie to wszystko stoi w miejscu. W takiej formie nie wróżę tej lidze świetlanej przyszłości.
Taka luźna propozycja co do motorów. Zmiany głównie w acceleration, ale kosmetyczne, żeby nie robić rewolucji. Dlatego uważam, że wielkiego ryzyka we wrzuceniu ich do moda nie będzie, a może akurat uda się uzyskać jakiś powiew świeżości. Pytanie tylko czy ktoś z osób za to odpowiedzialnych w ogóle zapozna się z treścią tego posta...
Zmiany:
Bloomfeld: acc. +0.3
Jensen: acc. +0.3
Graversen: bez zmian
Taylor: acc. +0.3 (zmiana nazwy na Andersson)
Blixt: acc. -0.2 (zmiana nazwy na GTR Gerhard)
Kowalski: acc. -0.4
Holloway: acc. +0.7
Karger: bez zmian
Lausch: acc +0.4
Johns: acc +0.3
Jakby ktoś mógł przetestować motorki było by fajnie ja niestety w tyg zupełnie czasu nie mam, moda pewnie wrzucę z poprawkami dopiero pod koniec tygodnia.
ogólnie jestem za tym by sezon 19 jechać na starym modzie.
Zdecydowanie popieram! W trakcie s19 na spokojnie przygotować zmiany i na s20 je wprowadzić!
I tak będą hejty. Za każdym razem gdy pojawia się nowy mod to jest mniejsza lub większa krytyka bo zawsze komuś coś się nie podoba
Trzeci już sezon jechać na tym samym modzie to masakra jakaś.... a że czasu już mało to żeby to jakoś urozmaicić moja propozycja jest taka żeby każdy tor był w dwóch wersjach (albo chociaż znaczna część torów), tak to ma miejsce z Bydzią (Polonia i Bydgoszcz) czy z Toruniem (Motoarena i Toruń). Zostawić te tory z ostatniego moda i dobrać do nich jakieś z poprzednich modów w wyniku subiektywnych ocen kogoś kto tym wszystkim zarządza lub w wyniku głosowania graczy bądź też samych trenerów poszczególnych drużyn. Bo tak to kolejny sezon i znów te same torki to się zanudzimy....
_________________ '10: Black Panthers Squad (III liga)
'11: Black Panthers Squad (II liga)
'12: Black Panthers Squad (I liga)
'13: Black Panthers Squad (I liga)
'14: Polska Husaria (I liga)
'15: Black Panthers Squad (II liga)
'16: Black Panthers Squad (I liga)
'17: Young Lions (I liga)
'18: Young Lions (eliga)
'19: Young Lions (eliga)
'20: Young Lions (eliga)
Mija kolejny dzień i kolejny raz żadnych informacji. Wygląda na to, że organizacyjnie to wszystko stoi w miejscu. W takiej formie nie wróżę tej lidze świetlanej przyszłości.
Taka luźna propozycja co do motorów. Zmiany głównie w acceleration, ale kosmetyczne, żeby nie robić rewolucji. Dlatego uważam, że wielkiego ryzyka we wrzuceniu ich do moda nie będzie, a może akurat uda się uzyskać jakiś powiew świeżości. Pytanie tylko czy ktoś z osób za to odpowiedzialnych w ogóle zapozna się z treścią tego posta...
Zmiany:
Bloomfeld: acc. +0.3
Jensen: acc. +0.3
Graversen: bez zmian
Taylor: acc. +0.3 (zmiana nazwy na Andersson)
Blixt: acc. -0.2 (zmiana nazwy na GTR Gerhard)
Kowalski: acc. -0.4
Holloway: acc. +0.7
Karger: bez zmian
Lausch: acc +0.4
Johns: acc +0.3
Jakby ktoś mógł przetestować motorki było by fajnie ja niestety w tyg zupełnie czasu nie mam, moda pewnie wrzucę z poprawkami dopiero pod koniec tygodnia.
Jakby co, to się testują motory. Wprowadziliśmy jeszcze małą korektę, mianowicie Holloway poszedł jeszcze o +0,1 w górę, a Johns o +0,2 w górę od tego co jest tutaj.
No testujecie i co to da ? Zrobicie z 7 bezużytecznych motorów użyteczne ? Pozdrawiam. Równie dobrze można wszystkie motory wyjebać zostawić kargera dać mu 4 kolory i efekt będzie ten sam a i mniej zachodu z testowaniem.
A i żeby nie było jeździłem na tych waszych motorkach i wychodzi na tyle że Taylorem ktoś zacznie grać komu bardziej pasował bo różnica w prędkości w porównaniu do kowala to jakieś +1,2 na korzyść kowala, Holloway może ktoś zacznie grać jako alternatywa za Kargera bo różnica jest podobna jak w kwestii Kowal/Taylor a reszta motorów typu Johns Lausch Jensen Blixt Bloom jak była syfiasta tak jest dalej i jedyną alternatywą dla nich to ich usunięcie z moda bo tylko zaśmiecają go.
Całe wakacje nie było komu pracować nad modem, a teraz na tydzień (?) przed rozpoczęciem ligi, po kilku hejtach rusza rewolucja, mająca na celu... yyy no właśnie co ona ma na celu ? Ruszenie z bomby w sezon na niewiadomym ?
Coś nowego (nie najlepsze, ale nowe) hejt.
Został by stary mod, hejt.
Do krytyki kolejki, a robić nie ma komu i mamy tego efekty.
_________________ LO:
11-... Young Lions
LM:
12-... Unia Leszno
WrobelKSUL
Wychowanek klubu: Polska Husaria
Debiut w lidze: 13 Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 29 Cze 2013 Posty: 893 Skąd: Leszno
Na machowie i Pile z sezonu 09 fajnie sie smiga obecnymi motorkami xd
_________________ - Drużynowy Mistrz Polski Black Widow (19')
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(15',17'), Black Widow (20')
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Szpryca Złotych Szyszek(16')
_________________________________________
- Drużynowy v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(15`)
- Drużynowy II v-ce Mistrz Polski Stal Gorzów(18`)
Z poniższego linku możecie ściągnąć zmodyfikowane motory, które testowaliśmy wspólnie z Zabą i Puszkiem na starej wersji moda i na starej wersji Turbo Sliders.
Jeżeli ktoś liczył albo martwił się, że będzie jakaś rewolucja to zarówno jedni i drudzy będą rozczarowani, ponieważ zmiany są delikatne, aczkolwiek naszym zdaniem, zauważalne. Na niektórych torach, gdzie Kowal był zdecydowanie dominujący, nadal jest dobrym wyborem, ale nie jedynym i można pobróbować coś Janem Anderssonem (zmieniona nazwa z Taylora) lub Johsnem. Podobnie z Kargerem. Na kilku torach można ścigać się z nim na Ashleyu lub Laushu.
To, czy te motory zostaną umieszczone w modzie zależy teraz od Bulleta. Ponadto nadal liczymy, że wszystkie stare tory zostaną przywrócne oraz "Narodowy" otrzyma nowe ścieżki.
A tutaj ostateczny wykaz modyfikacji prędkości motorów:
Bloomfeld +0,6
Jensen +0,3
Graversen bez zmian
Taylor (nowa nazwa Jan Andersson) +0,3
Kowalski -0,4
Blixt (nowa nazwa GTR Marcel Gerhard) -0,2
Holloway +0,8
Karger bez zmian
Lausch +0,4
Johns +0,6
No właśnie z motorami nie do końca bez różnicy. Prędzej pojedziesz na chujowym torze niż na chujowych motorkach. Teraz już za mało czasu na testy motorków, które trzeba by było przeprowadzić porządnie. Częstochowę przywrócić, starą Warszawę dać osobno obok Narodowego, a Wrocław zamiast nowy to dać stary, poczciwy, który mieliśmy w Lidze Miast (przynajmniej ktoś go lubi i miałby go kto bronić w przeciwieństwie do nowego ) i jedziemy
Edit: Chłopaki, nie bierzcie tego do siebie, że źle robicie próbując coś z nimi zrobić, ale naprawdę jest na to za mało czasu, aby to miało ręce i nogi. A takowe testy musiałyby być przeprowadzone na większą skalę niż 5-6 osób.
No właśnie z motorami nie do końca bez różnicy. Prędzej pojedziesz na chujowym torze niż na chujowych motorkach. Teraz już za mało czasu na testy motorków, które trzeba by było przeprowadzić porządnie.
Jak na tak niewielką zmianę to te testy, które przeprowadziliśmy wydają się być porządne. Do niektórych osób chyba nie dociera, że to jest naprawdę kosmetyka. Dla przykładu - zmiana acc u Kowala o 0.4 to jest 0,14% jego bazowej wartości. Zmiana u Blooma o 0.6 - 0,2%. I tak dalej. Te różnice nie zbliżają się nawet do granicy pół procenta. Taki to jest kaliber.
Domin napisał/a
a Wrocław zamiast nowy to dać stary, poczciwy, który mieliśmy w Lidze Miast (przynajmniej ktoś go lubi i miałby go kto bronić w przeciwieństwie do nowego )
Obecny Wrocław jest torem, na którym bez problemu można wyprzedzać. W głosowaniu na tory wśród finalistów IMP-a regularnie jest w TOP 10. Także tu w ogóle nie ma dyskusji jaka wersja powinna być w modzie. No ale ta propozycja to chyba i tak był żart.
Żaba, naprawde szacunek za chęć zmian, ale pamiętam jak to wyglądało przy ostatniej zmianie motorków, gdzie też zamysłem było zwiększenie konkurencyjności motorków. Wyszło i tak na plus bo z dominacji jednego motorka dominują dwa, ale to dopiero po czasie każdy zobaczył. Nie jestem w stanie przetestować, bo jutro wylatuję na urlop, wiec trochę rzeczy mi do ogarnięcia zostalo a i tak pomoglem z terminarzami chłopakom. Powiem tylko tak, jeżeli zmiany mają prowadzić do ponownej dominacji kargera to jestem przeciw, a jezeli ma to prowadzić do różnorodności i konkurencyjności różnych motorków to jestem za, ale czasu raczej zostalo za mało żeby to juz na ten sezon wprowadzić.
Z Wroclawiem żart, ale jeśli ktoś miał takie ciśnienie aby go wymienić to juz lepiej bylo dać ten z LM bo przynajmniej ktos go lubi
Pomysł ze zmianą motorków jest całkiem spoko, ale dlaczego tak późno ? Nie każdy ma czas na niecałe 2 tygodnie przed startem ligi (?) testować motorki na wszystkich torach. Uciekający czas nikomu nie ułatwia zadania, a oficjalnych komunikatów jak nie było tak nie ma. Moim zdaniem jest już zdecydowanie za późno na korekty w torach. Jedyne co należało by teraz zrobić to zatwierdzić, na którym modzie jedziemy, podać datę 1 spotkania i siłą rozpędu z poprzednich sezonów ruszamy i myślimy głośno i otwarcie o modyfikacjach na kolejny sezon.
A no i tak z innej bajki, Bulletowi też by się jakieś wsparcie przydało, jeśli ktoś ma wolny czas.
_________________ LO:
11-... Young Lions
LM:
12-... Unia Leszno
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach