Speedway Turbo Sliders - Polskie Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Marian
2010-11-12, 19:05
Opinie na temat gry, torków.
Autor Wiadomość
Moto 


Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 523
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-09-02, 18:52   

DawYd, a ty przeczytaj dokładnie co napisał, to zrozumiesz jego intencje. Koleś gra zapewne od niedawna to skąd mógł wiedzieć? Zawsze jak się nowy gracz w sts`ie pojawi i napisze cokolwiek na forum, to znajdzie się ktoś, kto go musi zjechać,a potem dziwota, że graczy nie przybywa.
_________________
[04] Young Lions
[05] Black Widow
[06] Black Widow
[07] Klub Motorowy Ostrów
[08] TOP SMOKERS CLUB REPREZENTANT

Cos pokazac komus, poprzeszkadzam znowu, ja powracam ziomus.
Ostatnio zmieniony przez Moto 2010-09-02, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Eric 


Wychowanek klubu: Oszukani Renciści
Debiut w lidze: 00
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 986
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2010-09-02, 18:54   

Pik, a co z tego, ze kosmiczne sciezki? :D Przynajmniej jakas roznorodnosc (choc oczywiscie bez przesady, bo przyznaje, ze nasze tory byly przesadzone)... ale teraz to juz wszystkie tory oprocz Bydgoszczy robia sie takie same...;/ Zauwaz, ze gdyby ludzie w sezonie 03 grali dla zabawy, to byloby pelno serwerow, tak jak to jest teraz, bo tory miastowe tez byly do wyboru i to chyba identyczne jak w 02. No ale ze wszyscy pilowali tory tylko dla wyniku w lidze to zrobilo to swoje. No i tak bedzie zawsze, bo teraz tez malo ludzi gra dla zabawy, wielu piluje tory po "28 godzin dziennie" na lige. Wiec finalnie, nie ma sensu wracac, a szkoda. Dobrym pomyslem byloby zwiekszenie liczby torow i zroznicowanie ich, pod wzgledem sciezkowym i geometrycznym.
_________________
OR (00-20; 30-...): 6-4-6
DMP: 1msc (03), 2msc (05), 2msc (07), 1msc (08), 3msc (09), 3msc (11)
MPPK: 1msc (03), 2msc (05), 1msc (07), 3 msc (10), 1 msc (11), 3 msc (33)
DPL: 3msc (07)
IMP: 3msc - Adam (08), 2 msc - Zaba (11), 1msc - Speed (19)
ekstraliga 03-20, 31-...
 
 
Kasper 


Wychowanek klubu: Polish Bulls
Debiut w lidze: 01
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 95
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-09-02, 19:00   

@Eric

Jak dla mnie to wystarczyło by, tylko pozmieniać ścieżki na torach. :P
 
 
Arai 

Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 825
Skąd: Boat City
Wysłany: 2010-09-02, 19:05   

Zdecydowanie zgadzam się z Ericem... Brakuje różnorodności ścieżek i geometrii! Wszyscy narzekali na te tory klubowe, a mi osobiście pasował fakt, że w każdym meczu startowałem na diametralnie różnych torach... Wtedy oprócz walki z zawodnikami można było się zmierzyć z trudnym, a zarazem ciekawym torem... A teraz? Są trzy rodzaje torów i nic więcej... Na kredę, środek i szeroką... Zero kombinacji tak, by uatrakcyjnić jazdę ludziom...
 
 
Spiker 


Wychowanek klubu: Broncos Squad
Debiut w lidze: 02
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-02, 21:46   

A zrobić np 4/5 różnych ścieżek dla Bydgoszczy? I potem po kolei dla każdego toru? Podejrzewam, że byłoby trochę roboty z tym, ale może? Podobne by to było do torów klubowych lecz jednak jeździli byśmy na torach miastowych. Angole czasem czegoś takiego nie mieli w swojej wersji stsa?
_________________

 
 
Mike 

Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 571
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-09-02, 22:05   

To by było niegłupie, bo tory byłyby "jeżdżone" jednocześnie w lidze oficjalnej, lidze miast i wszelkich innych zawodach. Problem w tym, że ilość torów do ogarnięcia, potrzebnych na co dzień, zwiększyłaby się 4,5-krotnie. Ciekawe jakby się to sprawdziło. Pomysł z 03 kulał na pewno z tego powodu, że inne tory były na ligę miast i inne na oficjalną. Dało to w sumie łącznie, około 6x więcej ścieżek do ogarnięcia, niż jest obecnie, czy było w 02. Także pomysł Spikera jest takim złotym środkiem, ale wg. mnie to nie przejdzie, bo nie każdemu będzie się tyle chciało jeździć, coby ogarnąć każdą kombinację toru.
 
 
Dżahoo 


Wychowanek klubu: Brave Deers
Debiut w lidze: 5
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 580
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-09-02, 22:40   

Jak dla mnie to wystarczy robić więcej takich torów jak Rybnik, Lublin. Tory do walki i tyle, a nie jakieś kredowe gówna. Nie to, że nie lubię jezdzić na kredzie ale jazda gęsiego 4 okrążenia sprawia komuś przyjemność? Wątpię.
 
 
Joker

Wiek: 33
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1658
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2010-09-02, 22:42   

Mi sprawia przyjemnosc jazda przy kredzie :mrgreen:
_________________

 
 
Karolek 


Wychowanek klubu: Young Lions
Debiut w lidze: 04
Wiek: 29
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 3288
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-09-03, 08:49   

Bo często znajdujesz się w trawie :devil:
_________________
Sezony:
04' Young Lions (II liga) [awans]
05' Hungry Hippos (II liga) [awans]
06' Fast Wolves (II liga)
07' Klub Motorowy Ostrów (Ekstraliga)
08' Monster Racing Team (II liga) [awans]
09' Monster Racing Team (I liga)
10' Monster Racing Team (I liga)
11' Monster Racing Team (I liga)

Sezon 12':
LO: Never Die (I liga)
LM: GKM Grudziądz (Ekstraliga LM)
 
 
Yahu 


Debiut w lidze: 02
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 571
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2010-09-03, 08:55   

Tory jednościeżkowe, w dodatku krawężnikowe, są wg mnie najnudniejsze do jazdy. Ktoś pamięta Łódź z sezonu 02? Teraz tak się jedzie w Pile, a był to świetny tor do walki ;]
 
 
Pik 


Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 404
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2010-09-03, 14:49   

Ericu!
Od zawsze jeżdżę w STSa dla zabawy.
Natomiast zabawa, żeby dawała frajdę, jak każda wymaga znajomości (przynajmniej przybliżonej) reguł. Znajomość ścieżek w STSie (świetna, średnia, a przynajmniej jakaś tam) jest taką regułą. Bez tego, nawet po wygranym starcie, już po pierwszym łuku nie masz szans na jakąkolwiek rywalizację. To wykluczało dobrą zabawę na torach klubowych.
Teraz jeździsz na torach dla zabawy, jednocześnie trenując na zawody. Zresztą, czyż liga nie jest zabawą? Grasz, jak w każdej grze o zwycięstwo. Kasy się tu nie zarabia, a prestiż, czy sława ze zdobycia któregoś z tytułów są raczej wątpliwe.

Zastanawiam się, czy dobrym pomysłem nie byłaby większa ilość ścieżek na poszczególnych torach. wtedy zarówno możliwości jazdy parą, jak i różnorodności ataków byłyby znacznie większe.
 
 
Skulek 


Wychowanek klubu: Speedway Racing <3
Debiut w lidze: 04
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1373
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-09-03, 19:37   

Uważam że tory miastowe np. z trzema róznymi sciezkami (bo 5 do jednak za dużo, również dla autora) to jest bardzo fajny pomysł, byloby to też bardziej realne, bo wiadomo że każdy tor nie jest takim z meczu na mecz.
_________________
04-09 SR
10-12 FFT
13-15 SR
16-27 WFT
28-??? FZG https://www.facebook.com/groups/1173832229302750/
 
 
Eric 


Wychowanek klubu: Oszukani Renciści
Debiut w lidze: 00
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 986
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2010-09-04, 14:32   

A co to za problem poznac sciezki na torach klubowych? Ja zawsze rozpracowywalem wszystkie tory i wiedzialem jak jezdzic (ja i moj team), bylo to dla mnie ciekawe :) 5 torow na tydzien to nie bylo tak duzo, zreszta miastowe tez na poczatku musisz poznawac. Denerwuje mnie po prostu to, ze wszystkie tory robia sie takie same, na wiekszosci wystarczy trzymac krede i sie wygrywa, dla sciemy dodane sa sciezki po duzej, ktorymi i tak minac sie nie da. Gorzow jest dla mnie obecnie strasznie daremny i nudny, podobnie jak okolo 15 innych torow. Jedynie moze z 10 jest dla mnie ciekawych i fajnych do zabawy. Tez uwazam, ze ciekawy pomysl ma Spiker :)
_________________
OR (00-20; 30-...): 6-4-6
DMP: 1msc (03), 2msc (05), 2msc (07), 1msc (08), 3msc (09), 3msc (11)
MPPK: 1msc (03), 2msc (05), 1msc (07), 3 msc (10), 1 msc (11), 3 msc (33)
DPL: 3msc (07)
IMP: 3msc - Adam (08), 2 msc - Zaba (11), 1msc - Speed (19)
ekstraliga 03-20, 31-...
 
 
Dżahoo 


Wychowanek klubu: Brave Deers
Debiut w lidze: 5
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 580
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-09-19, 11:52   

Trochę pózno ale zadaje pytanie. Dlaczego usunęliście drugie wersje tych samych motorków? Nie ważyły dużo a fajna różnorodność kolorów była. Nikomu to raczej nie przeszkadzało. Ja jezdzilem jezdzic na motorze Glynna Taylora, a na Kowalskiego już jakoś mi się nie podoba. Wiem, że nie ma różnicy ale proponuje aby na sezon 08 wróciły kopie motorków :P .
 
 
Szychoś 


Wychowanek klubu: Fast Wolves
Debiut w lidze: 05
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 625
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-09-19, 12:42   

mam pomysł odnoście motorków !
może zabrzmi to banalne albo ktos mogłby sie niezgodzic bo i tak pewnie nie wypali ;> ale ..

mozna by bylo wprowadzic defekty motocykli lub też ze kazdy sam manualnie dopasowuje motocykl pod siebie i do nawierzchni
_________________
05:Fast Wolves
06:Yankes Team
07/08/11/12:Szpryca Złotych Szyszek
09/13:Young Lions
10:Wypite Cykory
14/15
:Ghost Riders
17/18:Angels of Darnkess
 
 
Rudolf 


Wychowanek klubu: Atomic Team
Debiut w lidze: 00
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 2576
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-09-19, 13:17   

Defekt był by możliwy po przez wprowadzenie uszkodzeń.Druga opcja raczej nie da rady.
Jednak myślę że gra straciła by na tym bo każdy by był pasywny jeśli chodzi o atak na pozycje,gdyż bał by się że uszkodzi motorek jeszcze i straci pkt.Raczej na pewno mniej było by blokowania,co jednak bardziej doświadczonych by nie zadowoliło. ;p
_________________
PRT
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 04
FZG
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 09 , DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 10
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 14
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 30
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 31

 
 
Dżahoo 


Wychowanek klubu: Brave Deers
Debiut w lidze: 5
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 580
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-09-19, 13:38   

I po 1 łuku pewnie mało kto został by z całym motorkiem :P .
 
 
PapciuZiom 


Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-09-19, 17:15   

Eric napisał/a
A co to za problem poznac sciezki na torach klubowych? Ja zawsze rozpracowywalem wszystkie tory i wiedzialem jak jezdzic (ja i moj team), bylo to dla mnie ciekawe :) 5 torow na tydzien to nie bylo tak duzo, zreszta miastowe tez na poczatku musisz poznawac. Denerwuje mnie po prostu to, ze wszystkie tory robia sie takie same, na wiekszosci wystarczy trzymac krede i sie wygrywa, dla sciemy dodane sa sciezki po duzej, ktorymi i tak minac sie nie da. Gorzow jest dla mnie obecnie strasznie daremny i nudny, podobnie jak okolo 15 innych torow. Jedynie moze z 10 jest dla mnie ciekawych i fajnych do zabawy. Tez uwazam, ze ciekawy pomysl ma Spiker :)


jak gówno nie umie pływać, to mówi, że woda rzadka ;)
_________________

MICHANCZYK.COM ziom i Ty dziewczynko!
 
 
Bossi 


Wychowanek klubu: ZPRT
Debiut w lidze: 01
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 914
Skąd: Toruń/Londyn
Wysłany: 2010-09-23, 12:03   

tory klubowe juz byly, jak sie okazalo niewypal. wszystko jest ok tylko mozna by dolozyc troche torow do polski typowo technicznych, dla skillowcow ;]
_________________
|| Honorowy Q-Tas FZG || Stara Gwardia ||
 
 
Liwer 

Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 316
Skąd: Rzeszów/Wrocław
Wysłany: 2010-10-20, 12:41   

Ja proponuję dorobić Sanok. Myślę, że ślizganko będzie przednie.
 
 
FilipS 


Wychowanek klubu: SMT
Debiut w lidze: 05
Wiek: 31
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 52
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2010-10-20, 14:47   

No całkiem fajna propozycja, jestem za ! :)
 
 
Stead

Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 75
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2010-11-20, 00:57   

Pogieło was z tymi torami ? :crazy: najlepiej zróbcie milion ścieżek dla każdego toru. Ciekawe jaka zabawa będzie z tego, że wyjeżdzasz z pierwszego łuku i już nie widzisz rywali. Nie każdy ma czas bocić "28" godzin dziennie. Panowie jest git tak jak teraz. Zmienić kilka ścieżek i geometrii i jazda next sezon.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandred created by spleen modified v0.4 by warna