Haha, kurcze. Primo to ukrywanie ścieżek ma służyć szybszemu ładowaniu torów w grze, gdy startujemy do wyścigu, a z racji tego, że ludzie jeżdżą po kolorowych ścieżkach powstał ten dział z opisami torów. Ameryki tak więc nie odkryłeś. Nawet jakby takich metod nie było nikt nikomu nie broni narysować sobie ręcznie na torze optymalnej ściechy jazdy:D.
Zresztą uważam, że STS do gra zespołowa, a znajomość ścieżek to hmm jakieś 30% sukcesu - reszta to umiejętność jeżdżenia parą, współpraca na torze z partnerem, blokowanie, start, umiejętność startu, umiejętność prowadzenia motorka, czy nawet dobór motoru do toru.
Przykładowo na Rzeszowie takie coś to może być dość duża przewaga. Trudno mi jednak zrozumieć ludzi którzy korzystają z takiej opcji. Dla mnie to jest śmieszne poprostu.
Ameryki to nie odkrył ktoś,co to rozesłał.OR na takim mistrza robiło,pewnie co niektórzy do dziś z tego korzystają.Ktoś jest słaby to szuka wszystkimi możliwymi sposobami,choc większości to i tak nie wiele daje.
_________________ PRT
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 04
FZG
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 09 , DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 10
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 14
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 30
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 31
To jak już masz te cudowne, ścieżki to wczytaj powtórki z rekordami i zobaczysz, że najszybszy czas wcale nie daje jazda po ścieżce. Przykład? Tarnów
_________________ "Nie upadek czyni Cię przegranym a niechęć powstania..."
01 - Fantastisz Tempo
02 - Fantastisz Tempo
03 - Fantastisz Tempo
04 - Fantastisz Tempo
05 - The Wild
06 - Dangling Foreskins
07 - The Wild
08 - The Wild
09 - The Wild
10- GAME OVER
Unia Leszno:
DMP: 4-0-1
DPLM: 3-1-1
SpeedwayStars.pl
i dlaczego ja nie dostalem takiego infa ;/ znowu dowiaduje sie ostatni i juz wszyscy sa o krok przede mna jak reszta swiata przed polakami z nowymi tlumikami ;/
rbq chciałby zrobić realne torki poprostu - coś ala real track (ostatni konkretny mod jaki wyszedł) ale bardziej naciskając na wielkość i kształt niż ścieżki i oczywiście można to zrobić - trzeba tylko przyjąć odpowiednią skalę, ale też trzeba mieć na to naprawdę chwilę czasu... bo wątpię aby ktoś porządnie zrobił graficznie 23 wymienione tory w 6 tygodni, a jeszcze trzeba je złożyć i przetestować i tu trzeba ze 3 tygodnie czasu (chodź potrafię mając wszystkie grafiki i wszystko)
Co do mojego poprzedniego posta to zapomniałem dodać, że podałem te długości aktualnych torów jako ciekawostkę.
Inną sprawą jest, że zebrałem już wszystkie potrzebne "przybory i miarki" aby odwzorować idealnie geometrię a co najważniejsze długość toru w ustalonej skali.
Z ogłaszaniem tego projektu się wstrzymam.
Po cichu popracuję z kimś, kto się na tym zna i później zaprezentujemy efekt.
Mam nadzieję, że to jakiś niesmaczny żart, a jeśli nie to zdecydowanie protestuję przeciwko real trackom. W sezonie 04 były najgorsze tory miastowe w historii tej gry i nie wiem kto w ogóle wpada na pomysł żeby do tego wracać. Chorzów, Gniezno, Krosno, Leszno, Łódź, Opole, Ostrów, Piła, Poznań, Rawicz, Skałka, Wrocław to tylko niektóre tory zjebane przez tamtejszą grupę odpowiadającą za mod. Dość powiedzieć, że zdecydowaną większość real tracków wycofano zaraz po sezonie 04 co chyba stanowi najlepszą wizytówkę dla marnej jakości tamtej wersji.
chyba Ty nie wiesz o co chodzi dj, jestem w dziale tworcow, wiec powstrzymaj sie;] Jesli chcecie powrotu real tracks czyli wedlug wiekszosci najgorszej wersji to prosze bardzo.
To nie mają być "real tracki".
Nie chodzi mi o odwzorowanie proporcji toru względem motoru.
Chcę zachować jedynie proporcję pomiędzy torami tak aby np. Leszno było krótsze od Częstochowy.
Można to zrobić w taki sposób, że tory będą wielkości tych z sezonu 00.
Kluczem do wszystkiego jest odpowiednie dobranie proporcji. To znaczy ilu pikselom ma równać się 1 metr.
Robię tego moda bo razi mnie, że w jednej paczce z innymi torami jest przykładowo Wrocław i Poznań. Porównajcie sobie te dwa tory? No śmiech jak to wygląda.
Śmiech jeśli chodzi o proporcje i geometrię ale równocześnie zaznaczam, że nie uważam tych torów za złe jeśli chodzi o grywalność. Na Poznaniu rzadko kiedy śmigałem ale o samym Wrocławiu mogę powiedzieć, że jest bardzo dobry.
Więc jeszcze raz powtarzam. Chodzi mi tylko o zachowanie proporcji i odwzorowanie geometrii a w jakiej to skali będzie to już sami ustalimy.
Nie macie co się obawiać.
Jestem w początkowej fazie tworzenia a jak się coś urodzi to nie wejdzie od razu do ligi.
Przetestujecie i sami ocenicie jak to wygląda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach