Speedway Turbo Sliders - Polskie Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Marian
2010-11-12, 19:12
Uszkodzenia w sezonie 06
Autor Wiadomość
DeBoer 


Wychowanek klubu: KMO
Debiut w lidze: 01
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 1375
Skąd: Ostrów Wlkp. /Brighton
Wysłany: 2009-11-10, 12:44   Uszkodzenia w sezonie 06

Witam!

Jako, że jestem zwolennikiem zmian w stsie to wychodzę na przeciw z nowym pomysłem tj. zniszczenia.

Jest to możliwe i wykorzystywane w modzie do F1. Sprawdziłem skrypt i są 2 parametry odpowiadające za zniszczenia:
1. Przy kontakcie z innym graczem
2. Przy kontakcie z bandą.

Pierwszy punkt wydaje się kontrowersyjny ponieważ można by specjalnie uderzać w graczy i przez to tracili by moc. Natomiast drugi wydaje mi się ciekawy. Karało by to graczy, którzy jadąc przed nami uderzają w bandę przez co jesteśmy wyhamowani. W tym momencie gracz, który uderza wybija nas z rytmu a sam ucieka bez żadnych konsekwencji:). Gdyby uderzył w bandę przy włączonych uszkodzeniach automatycznie traci moc.

Wielkość utraty mocy jest oczywiście skalowana.

Każdy z punktów można wyłączyć. Także można zostawić np tylko że gdy gracz uderzy w bandę traci moc.

Problemem było by tutaj przerobienie torów tak, że bandy były by twarde tak jak to jest w f1.

Proszę o komentarze co o tym myślicie.
_________________
Pozdrawiam
DeBoer
 
 
eVo 


Wiek: 27
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 32
Skąd: Toru?
Wysłany: 2009-11-10, 12:59   

No nie wiem z tym żeby bandy były twarde z jednej strony dobre ale z drugiej można by było odbijać się od band i zyskiwać na tym ,a pierwszy punkt trzeba było by tak zrobić aby nie było tak ze dostaniesz i tracisz więcej niż ten który cie uderzył trzeba było to bardzo dobrze zrobić żeby to wypaliło :!:
 
 
Andrew 


Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 2238
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2009-11-10, 13:07   

Punkt 1 to mi się wydaje, że nie bardzo by pasował do naszej gry. Za to 2 jestem ZA bo to wyeliminowałoby amatorkę co umie startować tylko, a potem się obija o bandy i jeszcze na tym zyskuje :| Dla mnie marzeniem byłoby wyeliminowanie tp ;)
 
 
Joker

Wiek: 33
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1658
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2009-11-10, 13:07   

Mam nadzieje że chodzi tylko o bandy na prostych ? To może zrobimy jeszcze tankowanie po dwóch okrążeniach :devil:
_________________

 
 
Ya neck 


Wychowanek klubu: Lunar Racing
Debiut w lidze: 01
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 258
Skąd: Toruń / Gdańsk
Wysłany: 2009-11-10, 13:24   

To nie jest F1, to jest STS. Ścigamy się już tyle lat na prawie takich samych zasadach, nie wiem w jakim celu cokolwiek udziwniać. Zawodnik uderzając w bandę i tak przeszkodzi temu jadącemu z przodu, do polepszenia poziomu grywalności i tak nie dojdzie. Wprowadzanie zmian tylko dla ich samych chyba mija się z celem.
_________________

 
 
DeBoer 


Wychowanek klubu: KMO
Debiut w lidze: 01
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 1375
Skąd: Ostrów Wlkp. /Brighton
Wysłany: 2009-11-10, 18:02   

Tak jak napisałem 1 punkt nie wchodzi w grę. Drugi jak najbardziej i nie wydaje mi się to jakimś dużym udziwnieniem.
_________________
Pozdrawiam
DeBoer
 
 
Andrew 


Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 2238
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2009-11-10, 18:09   

No ten 2 punkt karałby amatorkę, która napieprza po bandach :| Nie wiem co wam się w tym nie podoba. Jeśli jest możliwość wprowadzenia tego punktu w życie jestem ZA :)
 
 
Ori 


Wychowanek klubu: Fantastisz Tempo
Debiut w lidze: 01
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1376
Skąd: UNIA LESZNO
Wysłany: 2009-11-10, 18:14   

2 punkt bardzo dobry :D

Wczoraj doświadczyłem właśnie takiej sytuacji :( To jest strasznie frustrujące.

Aczkolwiek testowałem już twarde bandy i mi się to jakoś nie widzi :D Nawet mam chyba gdzieś oddzielnego moda ;P

Na prawdę można by coś z tym zrobić...
_________________
"Nie upadek czyni Cię przegranym a niechęć powstania..."
01 - Fantastisz Tempo
02 - Fantastisz Tempo
03 - Fantastisz Tempo
04 - Fantastisz Tempo
05 - The Wild
06 - Dangling Foreskins
07 - The Wild
08 - The Wild
09 - The Wild
10- GAME OVER
Unia Leszno:
DMP: 4-0-1
DPLM: 3-1-1
SpeedwayStars.pl
Ostatnio zmieniony przez Ori 2009-11-10, 18:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dom_ino 


Wychowanek klubu: sam sie wychowałem :D
Debiut w lidze: 00
Wiek: 34
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 391
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2009-11-10, 18:26   

twarde bandy były w 1 modach, zmieniona je chyba dlatego że się nie sprawdziły.
 
 
Pelbel 


Wiek: 34
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 491
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2009-11-10, 18:38   


Dajecie trawę trochę dalej od krawędzi toru i mało kto będzie zaczepiał . Człowiek nawet zdając sobie sprawę, że może dalej trochę wyjeżdżać na zewnętrzną i tak tego nie zrobi, a dodatkowo trawsko będzie dalej i nikt zaczepiać nie będzie. Oczywiście między terenem osaczonym przez trawę, a torem (jakby to powiedzieć malowanym) będzie pusto.

Tak to wygląda na obrazku



Krótko mówiąc dać dalej od krawędzi toru trawę ....
Teraz gdy już nie ma podglądu ścieżek, nie będzie z tym problemu.

Czekam aż ktoś wymyśli toczenie piłki ( bo jest zwolennikiem zmian ? ), albo strzelanie.

DeBoer z całym szacunkiem, ale gadka o zmienianiu STS jest niszcząca :D

Nie obrazamy innych userow //ManE
_________________

Ostatnio zmieniony przez ManE 2009-11-10, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bucol 

Wychowanek klubu: FZG
Debiut w lidze: 01
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2452
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-11-10, 18:45   

a ja myślę, o twardej bandzie ale kawałek za bandą ;) nie równo z końcem toru (co by przeszkadzało wszystkim) ale wiecie, bum w bande i brak mocy żeby wyjechać od razu... banda zatrzymująca a nie odbijająca.
_________________
nie.
 
 
Kosa
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-10, 19:10   

Bucu, ale przeciez takie bandy juz byly. Zatrzymywaly na moment. Jakby wrocic do nich, to tak samo jak powrot do klubowych torow. Trzeba isc do przodu :]
 
 
Bucol 

Wychowanek klubu: FZG
Debiut w lidze: 01
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2452
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-11-10, 19:14   

Były bandy ale były równo z zakończeniem toru. Ja mówię o takiej bandzie która byłaby kawałek za końcem toru, zatrzymywała by zawodnika w miejscu "zagrassowanym" na chwile...
_________________
nie.
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-11-11, 22:10   

to się nie sprawdzi bo są teleporty czyli jak ktoś przed nami uderzy w bandę to mamy szansę uderzyć w bandę też przez tego przed nami, a jak bandy będą dalej to się będzie jeździć poza torem.


Drugi powód czemu nie ma szans powodzenia taka zmiana? 100% zmiana wszystkich torów w STSie, czyli układanie ścieżek od zera.
 
 
Mateo 


Wychowanek klubu: HO
Debiut w lidze: 00
Wiek: 32
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1121
Skąd: Stal Gorzów
Wysłany: 2009-11-11, 23:02   

Jestem zdecydowanie na NIE w obu punktach.. bo co coś kombinować.. jest dobrze jak jest... mozna by cos zmienic. ale napewno nie to!
_________________

 
 
Suawo 


Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: ZEK
Wysłany: 2010-02-09, 00:44   

dziwna trochę dyskusja jest tyle braków w STS , że szkoda gadać np.brak info o ilosci okrążeń do przejechania(tak jak to miało miejsce w bardziej dopracowanych grach ) brak taśmy czyli wykluczenia ...a jeśli chodzi o PRO to mecze powinny odbywać się na takich torach gdzie uderzenie w bandę oraz przejechnie całym motorem krechy eliminuje zawodnika, i to tyle w temacie, dopóki nie bedzie tych opcji a napewno nie będzie , to nie mozemy mówic że gramy w najlepsza grę żużlową.....nie wspomne juz o braku skrótów literowych w menu gry ilez to człowiek sie na klepie strzałkami a mógłby zapodać z litery ech! jakie było by to pięknę
_________________

Ostatnio zmieniony przez Suawo 2010-02-09, 00:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dżahoo 


Wychowanek klubu: Brave Deers
Debiut w lidze: 5
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 580
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-02-09, 00:49   

Suawo napisał/a
skrutów

Zrób sobie "skrut" i kup słownik :D

Sorki za OT :P .
 
 
Suawo 


Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: ZEK
Wysłany: 2010-02-09, 00:54   

za 10 lat Miodek powi , rze skrutów jest poprawnie: a fucktycznie się walnołem ale to ni pszes brak znajomości zasad ort. ale zwykły pospieh dzieki jahuu rze jestes czujny jag waszka G
_________________

 
 
Dżahoo 


Wychowanek klubu: Brave Deers
Debiut w lidze: 5
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 580
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-02-09, 01:02   

Dobra no to zdejmuje kominiarę D:.
Ogólnie to twoje pomysły myślę, że są nie do wprowadzenia gdyż po wykluczeniu kogoś przez taśmę nie można zrobić luki i przez to cała kolejność na starcie się sypie. Czasami też tak jest ale teraz byłoby to częstsze :D Gra nie jest na tyle rozwinięta, żeby eliminowało kogoś za wjazd w trawę.
 
 
PapciuZiom 


Wiek: 33
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-02-09, 01:02   

\o/\o/ Po pierwsze - było już wykluczenie za wyjechanie poza tor i się nie sprawdziło, bo wyniki były typu: 42:37 ;// Po drugie - po co tasma? Tutaj ja zrobisz tasme to zostajesz w tyle, to tak jakby przesunac zawodnika 15m do tylu, z tym, ze nie trzeba robic powtorki biegu i mysle, ze to jak najsprawiedliwsze rozwiazanie. A po trzecie - ciesz się, ze grasz za darmo i nie wybrzydzaj. A gra zuzlowa to jest z modu, bo w oryginale nie ma zadnego zuzla, a gdyby gra byl tylko pod zuzel to pewnie mielibysmy duzo wiecej niz jest obecnie.
_________________

MICHANCZYK.COM ziom i Ty dziewczynko!
 
 
Ori 


Wychowanek klubu: Fantastisz Tempo
Debiut w lidze: 01
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1376
Skąd: UNIA LESZNO
Wysłany: 2010-02-09, 01:17   

To pewnie narybek z promocji gry ;)
_________________
"Nie upadek czyni Cię przegranym a niechęć powstania..."
01 - Fantastisz Tempo
02 - Fantastisz Tempo
03 - Fantastisz Tempo
04 - Fantastisz Tempo
05 - The Wild
06 - Dangling Foreskins
07 - The Wild
08 - The Wild
09 - The Wild
10- GAME OVER
Unia Leszno:
DMP: 4-0-1
DPLM: 3-1-1
SpeedwayStars.pl
 
 
Suawo 


Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: ZEK
Wysłany: 2010-02-09, 01:34   

wiem ,że to MOD i to jest właśnie najsmutniejsze dlaczego gram w jakieś samochodziki z nakładką motorków a nie w prawdziwy żużel , czy w Polsce nie ma programisty co napisze taką grę? żużel 2002 juz miał jakies zaczątki wystarczyło poprawić fizykę jazdy i obsługę netu .......a gdzie jest ten koles z jollygood? moze mógłby zrobić skróty klawiszowe i oznaczenia ile zostało okrążeń do końca , żeby było bardziej realistycznie, a co się tyczy kasy to ja bardzo chetnie wydam pieniadze na oryginalna gre , ale niech to bedzie produkt z najwyzszej półki a nie czekoladopodobny......prawie robi wielka róznicę
_________________

 
 
FighteR 


Wiek: 39
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 784
Skąd: Gda?sk
Wysłany: 2010-02-09, 01:38   

czasem i samochodzik z nakladka motorkow, potrafi przebic grywalonoscia produkt Techlandu, czy innego kreatora gier...!

Cytat
...a gdzie jest ten koles z jollygood?...


heh, lepiej by Sobie o nas nie przypomnial..., mielismy dobre zamiary, ale nie wyszlo... bardzo delikatnie mowiac.

co do tematu watku, bylo kiedys to walkowane, i nic nie wyszlo, teraz "zmienila" sie rada, zmienili sie zatem koledzy, ale zapominaci, ze lud wciaz ten sam !

pzdr.
_________________
bez jarania, nie ma grania !
zio?o by?o, jest, i b?dzie jarane !
Ostatnio zmieniony przez FighteR 2010-02-09, 01:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Andrew 


Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 2238
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2010-02-09, 12:05   

Kolego Suawo masz troszkę szczęścia, że jesteś nowy bo jako iż szczerość jest moją wadą/zaletą byś dostał tzw. zjebkę. To jest MOD, a nie jakaś super pełna wersja gry z wysokim budżetem i jakimś specjalistami. Zresztą każdy kto siedzi w tej grze trochę wie, że najważniejsza jest tutaj atmosfera, zabawa i nawet niedogodności w tej grze wielu osobom nie przeszkadzają. Poza tym pamiętam jak sts wyglądał 3 lata temu i widzę, że w tym czasie zrobiono bardzo dużo kroków do przodu jeśli chodzi o samą grę. Poprostu musisz poczuć klimat tej gry żeby zauważyć, że można przymknąć oko na niektóre wady tej gry, a nie ma co ukrywać, że istnieją :] Pozdrawiam i zachęcam do dobrej zabawy.
 
 
Gnoyeck 

Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 49
Skąd: Cz?stochowa
Wysłany: 2010-02-09, 12:29   

Suawo napisał/a
za 10 lat Miodek powi , rze skrutów jest poprawnie: a fucktycznie się walnołem ale to ni pszes brak znajomości zasad ort. ale zwykły pospieh dzieki jahuu rze jestes czujny jag waszka G

Za to powinieneś dostać warna ;P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandred created by spleen modified v0.4 by warna