Wysłany: 2009-11-10, 12:44 Uszkodzenia w sezonie 06
Witam!
Jako, że jestem zwolennikiem zmian w stsie to wychodzę na przeciw z nowym pomysłem tj. zniszczenia.
Jest to możliwe i wykorzystywane w modzie do F1. Sprawdziłem skrypt i są 2 parametry odpowiadające za zniszczenia:
1. Przy kontakcie z innym graczem
2. Przy kontakcie z bandą.
Pierwszy punkt wydaje się kontrowersyjny ponieważ można by specjalnie uderzać w graczy i przez to tracili by moc. Natomiast drugi wydaje mi się ciekawy. Karało by to graczy, którzy jadąc przed nami uderzają w bandę przez co jesteśmy wyhamowani. W tym momencie gracz, który uderza wybija nas z rytmu a sam ucieka bez żadnych konsekwencji:). Gdyby uderzył w bandę przy włączonych uszkodzeniach automatycznie traci moc.
Wielkość utraty mocy jest oczywiście skalowana.
Każdy z punktów można wyłączyć. Także można zostawić np tylko że gdy gracz uderzy w bandę traci moc.
Problemem było by tutaj przerobienie torów tak, że bandy były by twarde tak jak to jest w f1.
No nie wiem z tym żeby bandy były twarde z jednej strony dobre ale z drugiej można by było odbijać się od band i zyskiwać na tym ,a pierwszy punkt trzeba było by tak zrobić aby nie było tak ze dostaniesz i tracisz więcej niż ten który cie uderzył trzeba było to bardzo dobrze zrobić żeby to wypaliło
Punkt 1 to mi się wydaje, że nie bardzo by pasował do naszej gry. Za to 2 jestem ZA bo to wyeliminowałoby amatorkę co umie startować tylko, a potem się obija o bandy i jeszcze na tym zyskuje Dla mnie marzeniem byłoby wyeliminowanie tp
To nie jest F1, to jest STS. Ścigamy się już tyle lat na prawie takich samych zasadach, nie wiem w jakim celu cokolwiek udziwniać. Zawodnik uderzając w bandę i tak przeszkodzi temu jadącemu z przodu, do polepszenia poziomu grywalności i tak nie dojdzie. Wprowadzanie zmian tylko dla ich samych chyba mija się z celem.
No ten 2 punkt karałby amatorkę, która napieprza po bandach Nie wiem co wam się w tym nie podoba. Jeśli jest możliwość wprowadzenia tego punktu w życie jestem ZA
Wczoraj doświadczyłem właśnie takiej sytuacji To jest strasznie frustrujące.
Aczkolwiek testowałem już twarde bandy i mi się to jakoś nie widzi Nawet mam chyba gdzieś oddzielnego moda ;P
Na prawdę można by coś z tym zrobić...
_________________ "Nie upadek czyni Cię przegranym a niechęć powstania..."
01 - Fantastisz Tempo
02 - Fantastisz Tempo
03 - Fantastisz Tempo
04 - Fantastisz Tempo
05 - The Wild
06 - Dangling Foreskins
07 - The Wild
08 - The Wild
09 - The Wild
10- GAME OVER
Unia Leszno:
DMP: 4-0-1
DPLM: 3-1-1
SpeedwayStars.pl
Ostatnio zmieniony przez Ori 2009-11-10, 18:28, w całości zmieniany 1 raz
Dajecie trawę trochę dalej od krawędzi toru i mało kto będzie zaczepiał . Człowiek nawet zdając sobie sprawę, że może dalej trochę wyjeżdżać na zewnętrzną i tak tego nie zrobi, a dodatkowo trawsko będzie dalej i nikt zaczepiać nie będzie. Oczywiście między terenem osaczonym przez trawę, a torem (jakby to powiedzieć malowanym) będzie pusto.
Tak to wygląda na obrazku
Krótko mówiąc dać dalej od krawędzi toru trawę ....
Teraz gdy już nie ma podglądu ścieżek, nie będzie z tym problemu.
Czekam aż ktoś wymyśli toczenie piłki ( bo jest zwolennikiem zmian ? ), albo strzelanie.
DeBoer z całym szacunkiem, ale gadka o zmienianiu STS jest niszcząca
Nie obrazamy innych userow //ManE
_________________
Ostatnio zmieniony przez ManE 2009-11-10, 20:52, w całości zmieniany 1 raz
Bucol
Wychowanek klubu: FZG
Debiut w lidze: 01
Wiek: 31 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2452 Skąd: Zielona Góra
a ja myślę, o twardej bandzie ale kawałek za bandą nie równo z końcem toru (co by przeszkadzało wszystkim) ale wiecie, bum w bande i brak mocy żeby wyjechać od razu... banda zatrzymująca a nie odbijająca.
Były bandy ale były równo z zakończeniem toru. Ja mówię o takiej bandzie która byłaby kawałek za końcem toru, zatrzymywała by zawodnika w miejscu "zagrassowanym" na chwile...
to się nie sprawdzi bo są teleporty czyli jak ktoś przed nami uderzy w bandę to mamy szansę uderzyć w bandę też przez tego przed nami, a jak bandy będą dalej to się będzie jeździć poza torem.
Drugi powód czemu nie ma szans powodzenia taka zmiana? 100% zmiana wszystkich torów w STSie, czyli układanie ścieżek od zera.
dziwna trochę dyskusja jest tyle braków w STS , że szkoda gadać np.brak info o ilosci okrążeń do przejechania(tak jak to miało miejsce w bardziej dopracowanych grach ) brak taśmy czyli wykluczenia ...a jeśli chodzi o PRO to mecze powinny odbywać się na takich torach gdzie uderzenie w bandę oraz przejechnie całym motorem krechy eliminuje zawodnika, i to tyle w temacie, dopóki nie bedzie tych opcji a napewno nie będzie , to nie mozemy mówic że gramy w najlepsza grę żużlową.....nie wspomne juz o braku skrótów literowych w menu gry ilez to człowiek sie na klepie strzałkami a mógłby zapodać z litery ech! jakie było by to pięknę
_________________
Ostatnio zmieniony przez Suawo 2010-02-09, 00:49, w całości zmieniany 1 raz
za 10 lat Miodek powi , rze skrutów jest poprawnie: a fucktycznie się walnołem ale to ni pszes brak znajomości zasad ort. ale zwykły pospieh dzieki jahuu rze jestes czujny jag waszka G
Dobra no to zdejmuje kominiarę D:.
Ogólnie to twoje pomysły myślę, że są nie do wprowadzenia gdyż po wykluczeniu kogoś przez taśmę nie można zrobić luki i przez to cała kolejność na starcie się sypie. Czasami też tak jest ale teraz byłoby to częstsze Gra nie jest na tyle rozwinięta, żeby eliminowało kogoś za wjazd w trawę.
\o/\o/ Po pierwsze - było już wykluczenie za wyjechanie poza tor i się nie sprawdziło, bo wyniki były typu: 42:37 ;// Po drugie - po co tasma? Tutaj ja zrobisz tasme to zostajesz w tyle, to tak jakby przesunac zawodnika 15m do tylu, z tym, ze nie trzeba robic powtorki biegu i mysle, ze to jak najsprawiedliwsze rozwiazanie. A po trzecie - ciesz się, ze grasz za darmo i nie wybrzydzaj. A gra zuzlowa to jest z modu, bo w oryginale nie ma zadnego zuzla, a gdyby gra byl tylko pod zuzel to pewnie mielibysmy duzo wiecej niz jest obecnie.
_________________ "Nie upadek czyni Cię przegranym a niechęć powstania..."
01 - Fantastisz Tempo
02 - Fantastisz Tempo
03 - Fantastisz Tempo
04 - Fantastisz Tempo
05 - The Wild
06 - Dangling Foreskins
07 - The Wild
08 - The Wild
09 - The Wild
10- GAME OVER
Unia Leszno:
DMP: 4-0-1
DPLM: 3-1-1
SpeedwayStars.pl
wiem ,że to MOD i to jest właśnie najsmutniejsze dlaczego gram w jakieś samochodziki z nakładką motorków a nie w prawdziwy żużel , czy w Polsce nie ma programisty co napisze taką grę? żużel 2002 juz miał jakies zaczątki wystarczyło poprawić fizykę jazdy i obsługę netu .......a gdzie jest ten koles z jollygood? moze mógłby zrobić skróty klawiszowe i oznaczenia ile zostało okrążeń do końca , żeby było bardziej realistycznie, a co się tyczy kasy to ja bardzo chetnie wydam pieniadze na oryginalna gre , ale niech to bedzie produkt z najwyzszej półki a nie czekoladopodobny......prawie robi wielka róznicę
czasem i samochodzik z nakladka motorkow, potrafi przebic grywalonoscia produkt Techlandu, czy innego kreatora gier...!
Cytat
...a gdzie jest ten koles z jollygood?...
heh, lepiej by Sobie o nas nie przypomnial..., mielismy dobre zamiary, ale nie wyszlo... bardzo delikatnie mowiac.
co do tematu watku, bylo kiedys to walkowane, i nic nie wyszlo, teraz "zmienila" sie rada, zmienili sie zatem koledzy, ale zapominaci, ze lud wciaz ten sam !
pzdr.
_________________ bez jarania, nie ma grania !
zio?o by?o, jest, i b?dzie jarane !
Ostatnio zmieniony przez FighteR 2010-02-09, 01:40, w całości zmieniany 1 raz
Kolego Suawo masz troszkę szczęścia, że jesteś nowy bo jako iż szczerość jest moją wadą/zaletą byś dostał tzw. zjebkę. To jest MOD, a nie jakaś super pełna wersja gry z wysokim budżetem i jakimś specjalistami. Zresztą każdy kto siedzi w tej grze trochę wie, że najważniejsza jest tutaj atmosfera, zabawa i nawet niedogodności w tej grze wielu osobom nie przeszkadzają. Poza tym pamiętam jak sts wyglądał 3 lata temu i widzę, że w tym czasie zrobiono bardzo dużo kroków do przodu jeśli chodzi o samą grę. Poprostu musisz poczuć klimat tej gry żeby zauważyć, że można przymknąć oko na niektóre wady tej gry, a nie ma co ukrywać, że istnieją Pozdrawiam i zachęcam do dobrej zabawy.
za 10 lat Miodek powi , rze skrutów jest poprawnie: a fucktycznie się walnołem ale to ni pszes brak znajomości zasad ort. ale zwykły pospieh dzieki jahuu rze jestes czujny jag waszka G
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach