Kierownictwo Ligi - Pytania, uwagi, pomysły - MOD na sezon 25 (powrót przeciwników komputerowych)
Zaba - 2019-08-16, 16:25 Temat postu: MOD na sezon 25 (powrót przeciwników komputerowych) Prezentujemy moda, który będzie obowiązywał w rozgrywkach STS-a w sezonie 25. W niniejszym poście omówione zostaną zmiany względem poprzedniej wersji gry.
UWAGA: Zaleca się zapamiętanie swoich dotychczasowych ustawień graficznych gdyż mod po zainstalowaniu będzie miał ustawioną rozdzielczość 1920x1080 i zoom 1.0.
W grze pojawiła się opcja gry offline z przeciwnikami komputerowymi. Rozwiązanie jest dostępne na polskich torach.
Aby grać z przeciwnikami komputerowymi należy:
1.W Menu Graczy w rubryce "Gracze + AI" ustawić w iluosobowej obsadzie mają odbywać się biegi (uwaga: boty były testowane w czteroosobowej obsadzie więc najlepiej jest ustawić właśnie liczbę 4 - przy większej ilości, na niektórych torach, boty mogą popełniać błędy).
2.Określić umiejętności przeciwników w pięciostopniowej skali (na poziomie 1/5 z botami można rywalizować na motocyklu 125ccm, na poziomie 2/5 - na 250ccm, poziomy 3,4 i 5 są przystosowane do ligowych motorów)
3.W menu polskich torów wybrać tory z przedrostkiem AI, na których chcemy się ścigać (aby wybrać wielokrotnie jeden tor należy przytrzymać klawisz Shift). Tory z przedrostkiem AI różnią się od pozostałych ustawieniem na starcie (stoimy w dwuszeregu, a nie w linii), ale jest to jedyna możliwość, aby boty działały poprawnie.
4.Opcja "Trening" w menu głównym zmieni się wtedy na "Gra Lokalna" co umożliwi grę z komputerem
5.(opcjonalnie) Jeżeli ktoś będzie chciał nieco utrudnić sobie rywalizację z botami, może aktywować Tryb Przenikania w sekcji Ustawienia -> Gra. Trzeba pamiętać żeby, po zakończeniu gry z AI, Tryb Przenikania dezaktywować - podczas rozgrywek ligowych gra ma bowiem włączony tryb kolizji.
Grę z przeciwnikami komputerowymi można aktywować również podczas jazdy na serverze. Po ustawieniu właściwego toru, należy użyć następujących komend:
/aifill X - gdzie X określa w iluosobowej obsadzie będą toczyły się biegi np. /aifill 4
/aiskill Y - gdzie Y określa umiejętności botów np. /aiskill 5
/ghost 1 - aktywuje Tryb Przenikania , /ghost 0 - dezaktywuje Tryb Przenikania
Komenda /aifill "uzupełnia" obsadę przeciwnikami komputerowymi. Jeśli więc na serverze znajdują się dwie osoby to po wpisaniu /aifill 4 pojawią się dwa boty, jeśli są trzy osoby - jeden bot itd.
TORY:
- Nowy tor: Gliwicka (lekko zmodyfikowany RybnikLM)
- Narodowy: zmiana ścieżek
- W grze pojawił się folder z 288 torami zagranicznymi
MOTORY:
- Dodano 3 nowe motory: 250ccm, 125ccm i 80ccm charakteryzujące się mniejszą mocą i większą skrętnością - rozwiązanie skierowane do nowych graczy, aby łatwiej było im przyswoić podstawy gry
- Lausch: acceleration +0.1
INNE:
- Dodano poradnik wyjaśniający podstawy gry. Znajduje się on w folderze z zainstalowanym modem
- Nowe tła wykonane przez Siopka
- Motoarena i ToruńLM: usunięto transparent "Nie dla Golloba w Toruniu"
- Przemyśl: usunięto logo STSGP z murawy
- Wprowadzono kilka korekt w polskiej wersji językowej
- Dokonano kosmetycznych zmian w grafikach niektórych motorów
- Usunięto gwizdy, które pojawiały się przy zderzeniach motocykli
LINKI:
Turbo Sliders: https://www.dropbox.com/s...-2.6.0.exe?dl=0
MOD STS na sezon 25: https://www.dropbox.com/s...dway25.exe?dl=0
INSTALACJA:
1.Pobieramy Turbo Sliders oraz MOD na sezon 25 (jeśli mamy wcześniej zainstalowane Turbo Sliders pobieramy sam MOD i ignorujemy punkt 2)
2.Instalujemy Turbo Sliders
3.Instalujemy MOD-a w miejscu, w którym zainstalowaliśmy Turbo Sliders (IGNORUJEMY EWENTUALNE OSTRZEŻENIE O POTENCJALNYM WIRUSIE - JEST NA 100% BŁĘDNE)
4.Gramy! (grę włącza się poprzez skrót utworzony na pulpicie)
Wszelkie problemy z grą prosimy zgłaszać w tym temacie. Z góry informujemy, że jeśli wystąpi kłopot z włączeniem gry, pomóc może kliknięcie prawym przyciskiem myszy na ikonce na pulpicie i uruchomienie gry jako administrator.
Jednocześnie informujemy, że przez najbliższy czas nie będą działały autoservery, ponieważ musimy przenieść je na nowego moda.
Zabr - 2019-08-16, 22:17
Z graczami komputerowymi nie ustawia nas w jednej linii tylko na środkowych polach 2 pary z przodu i 2 pary z tyłu. Źle coś ustawiam?
LORAMSKY - 2019-08-16, 23:49
czy to ostateczny mod czy tylko testowy
Hector69 - 2019-08-17, 01:15
1.z botami ustawia mnie na 2 lub 3 polu lub z tyłu tych pól
2.na hallerze nie działają mi boty
3.czy będzie można używac zagranicznych torów na serwerach?
Zaba - 2019-08-17, 11:46
Zabr napisał/a | Z graczami komputerowymi nie ustawia nas w jednej linii tylko na środkowych polach 2 pary z przodu i 2 pary z tyłu. Źle coś ustawiam? |
Wszystko ustawiasz poprawnie. Przeciwnicy komputerowi działają tylko przy takim ustawieniu. Przy starcie z linii boty z pól 1 i 4 nie jechałyby do przodu tylko slalomem od bandy do trawy (tak jak to wyglądało kiedyś).
LORAMSKY napisał/a | czy to ostateczny mod czy tylko testowy |
Jest napisane w pierwszym poście.
Hector69 napisał/a | 1.z botami ustawia mnie na 2 lub 3 polu lub z tyłu tych pól
2.na hallerze nie działają mi boty
3.czy będzie można używac zagranicznych torów na serwerach? |
1.Jak wyżej
2.Musisz coś źle ustawiać, bo działają normalnie
3.Można, bez żadnych przeszkód.
Komar - 2019-08-19, 12:51
Autoservery działają lub będą działały tak jak w modzie 24 ?
Zaba - 2019-08-19, 15:27
Komar napisał/a | Autoservery działają lub będą działały tak jak w modzie 24 ? |
Będą działały - musimy je przenieść na nowego moda.
|
|
|